Dop imorgon för lilla hjärtat <3


Ja, klockan är mkt (för mig) och jag är jättetrött.
Har nyss strykit våra kläder inför dopet (hatar att stryka) och ska packa lillemans väska så den är klar.
Stress stress stress...
Fick lite panik innan ikväll, var så säker på att jag hade "bruna" strumpbyxor hemma så kollade inte det när vi var på stan, kollade inte hemma innan heller... Å tji fick jag för det!!!
Ska ta fram allas kläder och hittar bara svarta i min låda...
Tur att Ica va öppet och att de har tagit in det nu...
Har inte provat dem så vet inte hur det kommer se ut men det får faan bli bra.
Kommer nog inte hinna skriva imorrn innan vi åker då jag alltid blir hyperstressad så fort det är nåt..
Måste kolla typ 10 ggr om vi har glömt nåt :P
Å alltid e det ju nåt man glömmer. Haha
Kläder och smycken är framtagna och strykna, Kameran är på laddning och skötväskan snart klar.
Usch, dona lite till sen sängen...


Puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0