Ber till högre makter...


... att detta nu ska gå igenom!!!!!

Igår åkte vi ut på en kaffe till mitt kusinbarn med familj, även min kusin kom dit :)
Tog en tur hem till henne me å kikade lite..
Hon ska nu sälja sitt hus och vi blev mkt intresserade, det var jättefint och mysigt, lagom stort med.
Vi har funderat till tusen och räknat och hatt oss..
Nu blir det så att vi ringer banken och bestämmer tid för möte..
Jag hopps verkligen detta går nu :)

Det ligger lite utanför Kalmar men tar ca 10-15 minuter till stan via motorvägen, inte farligt alls...

Idag stack Fredde till Öland och donade med båten..
Sanna och Texas kom hit och en stund efter kom mamma och Jens.
Vi åkte in till sjukhuset och hälsade på mormor, hoppas hon blir bra nu!!!

Efter åkte vi hem till oss och åt tacos alla, trevligt :)

Lilleman åt gröt för en stund sen och sover nu gott.. (Pappa med tror jag :P)

Jag ska fixa lite till här hemma sen lägga mig med, imorrn blir det till att fixa i Isabelles rum, rensa och dona.
Sen är det ju höstlov en vecka framåt nu... Hmm, hur ska man underhålla en 6-åring en hel vecka utan skola??
Ja ja, det löser sig nog det me...







Puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0