Tråkväder :(


Lämnade Isabelle och Casper i skolan vid 8 sen hem till mina pojkar igen..
Var meningen jag skulle hämta Isabelle lite tidigare idag då hon hade tid hos tandläkaren.
En stund efter jag kom hem ringde dom och sa att hennes tandläkare var sjuk så vi fick en ny tid i december.
Så vi gjorde alla oss i ordning och åkte och hämtade henne, sen åkte vi till Maxi och handlade lite nödvändiga saker..
Blev en sväng in i skoaffären och köpte ett ilägg till Isabelle då hon har fått ont i ena hälsenan :(
Stackaren, bara det inte blir värre... Jag har ju haft en massa problem med det när jag var yngre och fick hoppa på kryckor i perioder..

Tog en snabbis på Lindex me och skulle ha långkallingar till Hannes, tyvär görs de ju inte i så små storlekar men vi hittade ett par leggings han kan ha iaf...
De flesta strumpbyxor finns det ju inget antihalk under och det behövs nu när han går med stöd mot allt, och tycker det är lite väl mkt med både strumpbyxor, strumpor och raggisar när man ska ut..

Åkte hem och fikade lite sen stack Fredde till garaget, han har rensat ur där nu och kör över våra saker till Öland.
De får stå där tills vi får tillgång till huset..

När han kommer tillbaka ska vi en sväng till Modehuset, jag MÅSTE köpa nya skor till mig nu då i stort sett ALLA mina skor läcker in vatten bara det regnar lite ute..

Sen får man väl hoppa in på City Gross eller i Berga och handla lite igen då vi nyss bestämde att det blir Tacos till kvällsmat coh vi har inte allt hemma till det...

Skulle åkt till Miomöbler idag men det orkade vi inte så tar det  nån annan dag, jaktan på soffa fortsätter :)

Nu kom älskling och lillfisen vaknade så bara till att göra sig i ordning och sticka iväg igen...


Puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0