Smärta, shopping, rensning, packning och sjuka barn.....


Ja, nu är det mkt...
Igår, Lördag:

Började min "sov"morgon med att försöka trycka i mig gröt utan att va hungrig.. Är absolut ingen frukostmänniska.. 9-10 ungefär kan jag kanske få i mig nåt ätbart.. Innan är det såå äckligt med mat av alla dess former :/
Vid 10 var jag i stan och låg under nålen, smärta säger jag bara.. Men gick mkt bättre idag än förra gången och nu blev den på ryggen klar, såå gott!! Och så går man ju till den bästa tattueraren så jag e så jäkla skitnöjd över resultatet :) Tack Robban :)
Nästa fixar vi i vår... Eller ett par ;)

Åkte hem efter och hämtade upp mina pojkar och tog oss till stan igen för lite shopping.
Hittade resten av julklapparna utom en som (förhoppningsvis) inhandlas efter flytt..
Hittade kläder till barnen me, jättefina kläder till Isabelle och hon blev kanonglad :)

Fredde hittade en ny tröja, jättefin och jag köpte ny ansiktstvätt till mig, hoppas på att denna funkar nu..

När vi kom hem var vi så hungriga att  vi beställde pizza med hemkörning, gott!!

Jag somnade på soffan med lilleman på magen runt kl 18 :P Sov till 22.30...
Älskling hade  tagit lilleman när han vaknade och gett han gröt  och blöja och nattat han igen och så hade han tagit disken me.. Fina <3

Ska bli skönt med diskmaskin i huset, det tar så mkt av familjetiden att stå och diska halva dagarna...


Idag, Söndag:
Åkte vi till Giraffen, gick först in på Team Sportia och letade jacka till mig.. Hittade ingen, slut i alla små storlekar..
Gick  vidare till InterSport, inga där heller som föll mig i smaken :(
Handlade lite nödvändigt inne på Maxi och åkte vidare till stan och skulle gå in på Team Sportia där men det var ju stängt??? En skyltsöndag.. Dåligt tycker jag!!

Hemma plockade vi lite sen kom svärfar på en fika :)

När han åkt igen så började vi rensa och packa lite till, blev ett par lådor och lite till, ett par sopsäckar me...
Känns bra att ha "allt" man inte behöver just nu nerpackat och färdigt... Och känns ännu bättre att bli av med en massa "skit" som man aldrig använder och bara tar onödig plats..

Hannes har varit jättegrinig hela dagen och inte velat äta nån mat.. Bara välling som slunkit ner idag, undrar om han ska bli sjuk??

Isabelle kom hem, hon hade varit sjuk igår.. Tyckte hon var varm, tempade och hon har feber :(
Blir ingen skola imorgon för damen inte.. Hon var så trött att hon ville lägga sig men kollar just nu på barnprogramen.. Får se hur länge hon orkar va uppe!?!

Ätit middag och Fredde är i sovrummet och lägger Hannes.. Blir lugnt resten av kvällen, lite tv och glögg för min del sen försöka lägga sig hyfsat tidigt me..




Puss puss


PS: Bild på tattueringen kommer när den har läkt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0