Såå lycklig :) (å lite irriterad)


Ja, trodde aldrig det skulle vända såhär snabbt men nu blev det så och allt känns så bra :)
Allt har gått väldigt fort men det känns rätt, kollade på huset i fredags och idag har vi skrivit papper, inte ens en vecka har gått sen vi fick veta att huset skulle säljas...
Inflyttning blir 1 januari, ev lite tidigare :)
Allt känns så bra nu, är så lycklig <3

Och så till irritationen då:
Var hos min farmor och farfar igår och fikade lite, fick med mig ett paket ägg hem.
Hade inte tillräckligt med händer så jag kunde bära upp det samtidigt som man skulle bära barn och väska och dylikt så lät det ligga nere i vagnen som står på källarplan i trapphuset.
Glömde av att hämta det innan jag la mig men tänkte att det är nog ingen fara då det var halvt täckt av en filt..
Idag när vi skulle till mäklaren skulle vi ha vagnen med oss... Och äggen är borta!!??!!
Vad faan är detta?? Hur lågt är det inte att stjäla ägg från en barnvagn????
Blir till att sätta upp en lapp i trappen!!
Visst, det kanske handlar om 20 spänn eller nåt men det är principen!!
Man gör inte så!!!

Så, jag säger det igen, faan vad skönt det ska bli att flytta härifrån!!!

Vi åkte ut till Linda med familj en sväng idag me, så trevligt så :)

Nu ska vi ta ett ryck här hemma innan det är tvkväll för oss..



Puss puss



Kommentarer
Postat av: sofie



Förstår hur lyckliga ni är nu :) Vet ju själv hur lyckliga jag och Jens blev när vi fick huset :))

Önskar er all lycka med det nya huset!

Jag hoppas allt är bra med er..

Vi börjar sakta men säkert bli piggare här hemma.. men det har varit tungt.. hemska förkylningar det finns.



Puss och kram

Sofie

2010-11-04 @ 09:46:50
URL: http://lillshitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0