Nu var det ett tag sen...

ja, varit dålig på update denna vecka, fyy mig :P

Måndag:
Ja, då vaknade man upp hemma hos mamma med fullt av snö utanför.
Tog oss ut på snöiga vägar och bagav oss till Gekås/Ullared.
Tror faktiskt inte jag köpte en enda onödig sak :) Duktiga mig ;)
Blev mest kläder till Hannes och lite allt möjligt av bra-att-ha-saker..
Blev dock bara 4 plagg till Isabelle, var jättedåligt utbud av kläder till henne.
Blev en del julklappar me.
När vi var klara åkte vi hem till mamma, tog en kopp kaffe och körde sen hemåt Kalmar igen.
Blev sent hemma, runt kl 24 när allt var klart och man kunde koppla av.
Mina pojkar sov som små grisar när jag kom hem.
Men det är väl lustigt hur inställd man är av saker runt omkring..
Åkte ju till mamma på söndagen och skulle få en hel natt sömn..
Vad händer då?? Jo, visst faan vaknar man flera gånger iaf..
Jaja, nog om måndagen...

Tisdag:
Var en seg förmiddag.. Sen kom syster och skulle passa Hannes lite medans jag städade undan lite snabbt.
Det skulle komma några och kolla på lägenheten..
Henke och Jessica var med också, Henke diskade åt mig :) Tack.
Sanna och Jessica toga barnen och jag sprang fram och tillbaka som en yr höna fast det inte var så mkt att fixa med :P
På eftermiddagen kom dom och kollade på lägenheten..
Haha, stackars jävlar säger jag bara om de tar lägenheten...
Och hon "uthyraren" visste nog att det var en massa att klaga på och att vi gjort det me...
Hon verkligen betonade att vi skulle flytta till hus.. som om att vi inte flyttade för att vi inte tycker om lägenheten... Som vi verkligen inte gillar, och inte personalen på detta bygge heller..
Sen frågade puckot om tvättmaskinen och tumlaren var våra???
Ehh jaa, det är dom och dem tar vi med oss!!!
Det borde väl hon som anställd veta att det inte ingår i hyran??
-Vi hör av oss. säger hon när hon går...
Och?? Varför?? Vi skiter väl i om dom tar lägenheten, det blir ju deras problem...
Ingen som frågade om varför vi tejpat varenda fönster heller...
Hade varit kul och svara på annars :P

Onsdag:
Händer inte mkt, tar det mest lugnt och leker med Hannes.. Har en fruktansvärd migrän :(

Torsdag:
Migrän igen, blir helt yr, svartnar för ögonen och nära att kräkas..
Blir någorlunda bättre under dagen och tar mig iväg och hämtar Lotta och vi åker till Maxi och handlar lite.
Hem igen och parkerar... Sen måste ju grannarna trott jag var knäpp om dom såg mig..
En unge på ena höften med overall som bara glider ner för min jacka när vi går upp mot porten, en kasse i samma hand och jättetung kasse i andra som jag får stanna och ställa ner ett flertal gånger för att få upp Hannes på höften igen...
Och då lämnade jag blöjpaketet i bilen så Fredde fick ta det när han kom från jobbet..
Fyy så skönt det ska bli att komma till huset, då kan man ha en sovande bebis i bilen och packa in alla varor iaf.
Då kan man tom åka och storhandla själv :)

Fredag:
Migrän!! Idag igen... Fy tänkte jag, blir en lång dag...
Sen från ingenstans kom energi och effektivitet..
Packade fem flyttlådor, fick ihop en sopsäck med skräp, tvättade två maskiner och hade en sockerkaka i ugnen innan kl 12.. :) Det kändes gott :)
På eftermiddagen packades en låda till och syster med familj kom på fika.
Ikväll har jag paketerat 7 julklappar av 8 och imorgon blir det nog lite mer julshopping.
Ska hitta till syster Ida och Freddes lillasyster me..
Texas present köper vi efter flytten.


På morgonen/förmiddagen imorgon blir det dejt med smärta först sen hämtar jag pojkarna för shoppingen..
Ska hitta mig en vinterjacka nu tänkte jag... Bara det finns kvar ;)

Vill inte lägga mig och sova för då blir det lördag och jag tycker verkligen inte om smärta... Men det måste göras klart nu så bara att stå ut... Börjar bli smått nervös nu :S

Nä, nu avslutar jag här, ska sova och sen pinas och plågas... Självalt- Jag vet... Men lite får man faan gnälla ;)


Puss puss






Kommentarer
Postat av: Lotta

När är det ni ska flytta?

Hade för mej januari någon gång..

Men så skriver du att ni ska köpa Texas julklapp när ni flyttat.. blir alltså innan jul då? hrm

Vill också köpa hus!

avis

Men det ok att vi kommer och bor hos er va? ;o)



Kram kram

2010-11-26 @ 23:30:29
URL: http://lottispotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0