Matkoma....


Fyy så proppmätt jag är, vi har klämt i oss en mumsig fläskpannkaka och ligger nu på soffan en sväng innan lägenheten ska fixas.. Eller jag ligger på soffan.. Isabelle spelar lite dator nu innan vi ska rensa i hennes rum och Fredde försöker få Hannes att sova en stund me.

Runt 11-tiden idag kom mamma och C/O, de ville följa med ut till huset och kika, även syster och Texas kom med.
Kom fram, kikade runt, pratade och fick kaffe :)
Isabelle blev ju helnöjd då det är en hästhage precis utanför på baksidan som hon kommer se från sitt sovrum sen ;)
Alla verkade tycka det var supermysigt iaf :)
Blev tyvär inga bilder idag men den som väntar på nåt gott :P
Det kommer bilder så småning om så ni kommer få se, det är ju inte såå länge kvar tills vi flyttar :D

Isabelle och jag hoppade in på coop och handlade lite snabbt, mjölk, burkmat och bacontärningar..
Hon beställde fläskpannakakan och åt tre stora portioner, duktig tjej idag...

Mamma och C/O skulle över till Öland och sen upp till mormor på sjukhuset och hälsa på...
Vet inte om de dyker upp här sen igen men det märker vi väl...

Nä, nu får jag ta ett ryck här hemma om det ska bli nåt gjort...


Puss puss



Kommentarer
Postat av: Jezzanista

Man kan köpa produkterna typ på maxi och andra livsmedelsbutiker.. Osäker faktist men maxi i Halmstad säljer dem.. Så checka där .. Kostar ungefär 75 kr st eller något :) kan vara mindre

2010-11-06 @ 23:27:55
URL: http://jezzanista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0