Jaaaaaaaaaa.... HUS!!!! :D



Förlåt för dålig uppdatering men jag har inte haft nån ro att skriva...
F ringde till banken idag på morgonen och fick tid senare :)
Jag åkte med Isabelle till frisören så hon klippte topparna så det blev fräscht sen fick hon fina lockar och glitter och en blå slinga i luggen :) Så fin så min prinsessa <3

Hem och gjorde lunch och F stack iväg..
Jag gick som på nålar här hemma, hade ingen ro att sitta still men kunde inte få nån ordning på hemmet heller :P
Fick ett sms av F där det stod " det e grönt"!!! Fyy vilken lättnad...
Äntligen... Vi ska flytta till hus!!!
Vi slipper denna värdelösa lägenhet där man måste tejpa fönster osv...
Vi slipper gå i trappor tre våningar upp...
Vi har vårt EGET!!!
Sååå underbart.....

Nu har vi sagt upp en massa saker osv som måste göras...
Kollar på Böda camping och sen blir det nog sängen...

Imorgon ska vi till Leos lekland och rasta barnen :P Haha, får man säga så?? Äsch :P


Puss puss alla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0