Gårdagens shopping



Fredde är fortfarande förskyld och Hannes me, jag har klarat mig än så länge...
Så igår passade jag på att sticka in till stan med syster och Texas, gick in på HM och tänkte hitta nåt snyggt till mig själv för en gångs skull..
Och gjorde jag det??? NEJ, provade två plagg men inget av dem satt nåt bra alls :(
Vad kom jag hem med då??
En mascara till mig och en urmysig luvkofta till Fredde.
Och den satt verkligen jättebra på han :)
Ska se om han använder den i eftermiddag när vi ska på kalas så jag kan ta en bild åt er :)

Om en liten stund ska jag försöka få med mig pojkarna på en liten promenad till affären, lite frisk luft måste man ha även om man är sjuk. Än så länge har vi bara tagit det lugnt, duschat och plockat lite här hemma och Hannes har badat.

Igår hämtade Fredde upp några flyttkartonger så vi kan börja packa lite smått, sånt som inte används som saker i vitrinskåp och liknande, får väl starta lite med det ikväll..

Det var ju verkligen skitväder igår me... Och vad jag behöver köpa nya skor!!!
Jag skojar inte, när vi skulle åka hem trampade jag vatten i mina skor, kändes som värsta träsket!!!

Denna månaden måste jag verkligen köpa nya skor och ny jacka till mig, annars kommer jag inte överleva vintern :P
Nä men allvar så är det faktiskt... Typ alla skor/stövlar jag har läcker in vatten och är gamla och min jacka är också så gammal och ful nu...

Inte ofta jag köper ordentliga/rejäla saker till mig själv då man alltid sätter barnen först men nu ska jag göra det så man själv kan va med barnen i pulkabcken och leka för fullt :)


I eftermiddag ska vi ju på kalas som sagt, systers kille fyller år idag så blir lite fika där.
Sen kommer eventuellt min kusin in och hämtar mig och då åker vi in till sjukhuset och hälsar på mormor, hoppas hon blir bättre snart så hon får komma hem.

Haha, det skulle ju bara bli ett kort inlägg men här babblar jag på om allt möjligt :P


Puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0