Blätidig morgon


5.40 fick man gå upp idag då, blev som vanligt väckt av att en liten herre slår mig i ansiktet :P
Klockan är snart 10.00 och han har nyss somnat igen... han tog bara en powernap på 10 minuter innan :/

Hann inte ta nån bild på Freddes tröja häromdagen.. blev så tajt med tid på kalaset och så vidare..

Igår började jag rensa bland mina papper och pärmar, tror jag rensade 10 pärmar och de blev tomma.. gamla jäkla papper från -03 liksom... Varför tar de upp onödig plats i mitt hem??
Svar: Jag är LAT :P

Men men, nu ska det bli ändring på det, vi ska rensa ut allt onödigt som inte ska me i flytten..
Orkar inte bära på en massa saker man inte ska ha och gör man det så rensar man inte sen heller, lika bra att ta tag i skiten och blir av med det..

Nu börjar ju snart ett nytt kapitel i vårt liv igen, HUS!!! :D
Då börjar vi om på riktigt med mer ordning och reda i livet och ta bort det som tar onödig energi...

Någon som vill skänka flyttlådor tas de tacksamt emot ;)


Nähä, ska fixa lite här innan lilleman vaknar igen...


Puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0