Torsdag och soligt :)

Jaa, nu verkar det som solen stannar idag iaf..

Jag har hunnit duscha, prinsen sover än.. Kaffe och frukost på G.
Blir nog en skön promenad idag iaf, försöka ta mig till nåt apotek och inhandla ny ansiktstvätt.

Middag när älskling kommer hem, men vad? Tips någon?? Vill ha nåt snabbt och smidigt då jag ska hämta min fina Erica på jobbet vid 17-tiden och på lite utfykt med henne ikväll :)
Roligt när det händer lite...

Hannes sov gott inatt, åt vid 20-tiden igårkväll och sen inte förrens 04. inatt :)
Å så vaknar man på morgonen av att han ligger och ler åt en, finns inget bättre.

Imorrn ska jag och Lotta göra stan med våra små killar, ska bli kul :)
Hoppas man hittar nåt.. Och ikväll me för den delen...

Nu vaknar lilleman så får ta han..

Kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0