Sorry...

Att det inte blivit nåt inlägg på ett tag, har varit lite mkt på senaste.
Igår var en lång och jobbig dag, särskillt för min prinsessa.
Behöver inte säga varför men hon var såå duktig min tjej. Min dotter är min idol och jag är så stolt över henne.

Idag blev det en förmiddag med tvätt och mys med Hannes. Carro hann förbi här på en kaffe me :) Alltid lika trevligt.
Kl 13 hade vi tid på BHV för Hannes, det var vägning, mätning och vaccination x 2...
Nu väger han 6470 g och är 58 cm lång, växer bra min lilla prins :)
Vaccinationerna var ju inget kul alls tyckte han, han var trött innan me så det gjorde väl sitt, men somnade gott redan på väg ut till bilen.

Gick upp en sväng till Erica när vi kom hem. Drack lite kaffe å tjattrade som vanligt när vi cs :)  Nice!!

Hem en sväng och väntade in Fredde, efter en stund gick jag till dagis. Utvecklingssamtal för Isabelle.
Gick bra och fick höra mkt gott om henne, då blir man så glad och stolt som mamma.

Mina barn värmer mitt hjärta och lyser upp min tillvaro, det är dem jag lever för!! Och min man så klart ;)
Finns ingen bättre än Fredde som ställer upp så mkt på oss alla i familjen. Älskar dig!! Älskar min familj.

Nu blir det att sova tror jag, dessa två dagar har tagit mkt på mig känner jag, behöver sova ut..
Så natt natt alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0