Sen sist...???

Ja, vad har hänt sen sist??
Torsdag hände nog inget spec.vad jag kan komma på nu..
Fredag kväll åkte vi till svärmor en runda... Jag å svärmor åt räkmacka å drack vitt vin :)  Vi har båda tröttnat på tacos som resten av gänget åt... :P
Lördag hände inte mkt, litte bullbak bara å plock här hemma..
Söndag bakade jag chokladsnittar och bjöd på senare när Sofie, Jens och Sandra kom på fika.. Mkt trevligt :)
Busan kom hem vid 17.30 tiden å fikade lite med.. Saknat henne så :)

Måndag var vi lediga, fick fika hemma hos Yvonne, barnen var mest ute å lekte och plockade massa fina blommor på vägen hem som nu pryder köksbordet :)

Fick bilder på det, hinner kanske få in dom här ikväll..

Dagis för busan idag, sen åkte jag en sväng till Anna å barnen i Ljungbyholm. Drack kaffe på altanen, det var sol och värme, såå skönt..

Handlade lite efter hämtat Isabelle på dagis och ska snart börja med maten, blir lite senare idag då Fredde ska va kvar på jobbet en stund, idag blir det kött, bea-sås, hasselbackspotatis, kokta grönsaker, vinbärsgelé och tunna gurkskivor i vatten-ättika och socker... Kommer bli såå gott..

Ska passa på att förbereda potatisen och vika tvätt nu när lilleman sover.. Isabelle har bänkat sig framför en film :)

Ha det fint alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0