Lördag och fullt ös..

Japp, hjälpte en kompis att börja flytta så smått igår och fortsatte idag, kommer bli jättebra när allt är klart :)
Åkte sen en sväng till Maxi och handlade lite, sen hem och börja plocka.
Älskling lagade tacos idag, det var gott men börjar tröttna på det nu, tycker alla äter och bjuder på det vart man än kommer :P

Har börjat ta ut Isabelles leksaker ur hennes rum me, här ska storstädas och rensas.
Fortsätter där imorrn med dammning, dammsugning och moppa golven sen på måndag e busan ledig så då blir det att rensa leksaker. Man kan inte spara på ALLT som min dotter gör :P

Lilleman har badat för en stund sen och nu sover han så gott.
Jag ska ha lite terapitid nu och vika tvätt och ta en kopp kaffe. Sen blir det film och vindruvor :)
Kommer nog somna snabbt sen, e så trött.
Och MIN natt att sova :) :) Såå skönt det ska bli, tack min underbara älskling.

Imorrn blir det troligtvis en runda till Öland sen kommer min busälskling hem, saknar henne så.

Och bilder kommer, har bara inte haft tid eller ro att greja med det.

Natt Natt alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0