Hmm..

Tror inte ens jag ska försöka komma ihåg vad som hänt sen sist, med mitt minne :P

I söndags var vi ens väng på Öland hos svärmor och fick grillat, mkt gott och trevligt.

Igår åkte jag hem en sväng till Sofie, fick lite kaffe och smörgås sen tog vi oss bort till ÖF.
Sandra lekte för fullt och hade jättekul, Hannes sov till en början men vaknade efter en stund.
En stund gick det bra att ligga på mattan å kolla de andra men sen ville ju han också va me.
Å vad arg han blev, han ville me leka som de andra gjorde men det gick ju inte, han såg riktigt frustrerad ut stackaren...

Idag har vi haft mysmorgon, lyssnat på barnmusik och sjungit och dansat.
Nu har han somnat för en stund så jag ska passa på att hoppa in i duschen och göra lite frukost till mig.

Sen får man se vad denna dagen har att erbjuda :)

Kramizar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0