Bissing :)

Idag började jag och Isabelle rensa bland hennes saker, vi är inte klara än men det blev en bra början.
Fortsätter imorrn efter dagis.

Tog en tripp till City Gross jag och barnen, köpte en bitring till Hannes.
En liten tand som e på väg redan, inte lustigt att han e på grinigt humör.
Den syns inte än men man känner den i nedre käken så snart blir det att köpa tandborste me.

Började med maten en stund efter att vi kom hem. Det blev potatis, torsk och äggsås,det e ju såå gott.
Isabelle älskar det och hon tog två gånger, så duktig tjej så :)
Jag blev proppmätt men det blev faktiskt lite över så nu har jag god lunch imorrn me :)

Hunnit med en dusch me och nu e det kaffe och Bonde söker fru på TV.
Sen hänga tvätt å diska, efter det ger jag nog upp för ikväll, e riktigt trött redan.

Imorrn blir det att lämna busan på dagis sen frukost hemma hos Carro.
Sen hem å plocka igen som vanligt.
Vill rensa så mycket som möjligt, man samlar ju på sig så himla mkt skit.
Just nu ser vardagsrummet ut som ett flyttlass :P
Men skönt när allt är klart sen..

Nähä, nu säger jag god natt, snart dags att sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0