Helgen slut...

..Redan...
Varit en lugn helg, så skönt!! I fredags var vi alla lediga, Isabelle hade en kompis hemma och jag och Fredde städade, tvättade å grejade.
Lördagen blev det en runda till Öland och hälsa på min mormor, mamma och hennes man var me där :)
Idag har det bara varit lugnt me, Isabelle åkte till sin far på eftermiddagen. Saknar henne redan.

Imorrn blir det nog en promenad på förmiddagen sen ska jag iväg en sväng senare.. Hoppas på ett givande samtal med fler konkreta svar jag behöver, orkar inte gå och oroa mig längre, nåt måste hända!!
Jag är tillräckligt nojig över vad som kommer hända snart..

Just det, var ju som sagt hos min mormor igår... Så mysigt å lite spookey samtidigt när hon säger att hon alltid velat ha en i släkten som heter Hannes, att hon ville det redan när mina kusiner kom som är i min ålder..
Å nu kom han ju, min lilla Hannes :)  Å jag hade ingen aning om detta, vi tog det namn vi tyckte passade till han :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0