Yey :)

Min dator gav upp igår.. inte så kul... MEN jag fick en ny av älskling idag så nu ligger jag i sängen å skriver :)

Hmm, hänt sen sist då?
I helgen var det övning av cykling utan stödhjul för Busan.. Hon var jätteduktig och cyklade hela vägen till berga centrum å hem igen, så stolt man blir då :)  Sen tog vi lite fika på balkongen i det fina vädret.

I måndags var jag å carro ute å åkte lite, blev en tripp till köpstaden å coop..

Tisdag åkte jag å Hannes en runda till Linda å Filippa.

Idag tog vi en promenad till Yvonne på lite kaffe sen handla efter det.

Nu e alla måsten för kvällen gjorda så nu blir det dejt med Ben & Jerry för min del :)

Natt natt alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0