Tisdag....

..är det idag..  Tänker knappt försöka komma ihåg den senaste veckan, några småsaker kanske kommer upp..


Idag har jag iaf haft Lizzie på besök på morgonen, kaffe och fika och en massa prat.
Var ett tag sen vi sågs nu så var lite nytt att prata om :) Alltid lika trevligt.

Sen blev det en sväng in till stan och möta Carro.. gick och kikade mest, hittade inget kul förutom ett par jeans som var sådär... Köpte dom iaf, får duga tills jag hittar nya, det var ju iaf 50 % rea...

Nu håller jag på att plantera blommor i blomlådorna på balkongen som vi var å köpte igår..
Blir fint när det växer till sig.. ska passa på att plantera om ett par växter i vardagsrummet me och Isabelles blomma hon fick i söndags och hennes bärbuske :)

Ja, i söndags var vi en sväng hos svärfar och fick mat där, blev pizza från Pappa Blå..
De var inte så goda som de brukar vara, lite minus från mig där :(


Imorrn blir en lugn dag hemma vad jag vet, ska plocka lite och köra en maskin tvätt tror jag.
Blir mer städning på torsdag när Fredde e ledig..

Fredag= Midsommarafton åker vi till svärmor och firar, firar samtidigt hennes födelsedag.
Blir midsommarmat på dagen och grillning på kvällen..
Åker hem sen på kvällen då ev. min mamma och hennes man kanske kommer och sover över..

Thats it for now folks!!
Fortsätta med blommorna och sen en dusch!!

Night Night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0