Tidig morgon...

Är det för mig iaf, klockan är nu 7.00 och alla sover utom jag.. Jag som brukar va så trött morgonen och me sova vid denna tiden.. Men men.. Lilleman höll på att stöka omkring bredvid mig sängen så jag trodde det var matdags.
Gick upp och fixade en flaska men när jag kom in i sovrummet igen sov han så gott..
Jag har inte sovit mkt inatt, somnade 01.30 kanske, matade Hannes vid 5.00 men är inte jättetrött iaf..
Har satt igång en maskin tvätt och tänkte dricka mitt morgonkaffe i lugn och ro :)

Fredde ska troligtvis in till stan på förmiddagen, en som har hört av sig om vagnen och ville kolla på den.
Isabelle skulle följa med och växla in sina pengar på banken.. Nu har hon sparat en massa pengar så hon kan köpa det hon vill ha.. Får se vad hon kommer hem med sen men hon har iaf haft samma mål med sitt sparande hela vägen, bra där ;)

Jag och Hannes tar väl en promenad när de andra är iväg och förhoppningsvis kommer Carro på fika sen innan hon börjar jobbet.

USCH, jag ska till tandläkaren i eftermiddag.. Längtar INTE!!!!
Men men, det måste göras det me..

Nähä, frukost kanske man hinner få i sig me om man har tur :P
Ha en fin dag alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0