Mkt shopping nu...

Igår åkte vi i till Baronen. Jag, Fredrik och Hannes.. Isabelle var på stranden med Yvonne och Casper och badade.
Vi hittade en gåstol till Hannes och en stång till hans säng att fästa sänghimmeln på.. super!!
Efter det hämtade vi upp Isabelle och begav oss hem för middag..
Hände väl inte så mkt mer den kvällen..

Idag tog vi en soft förmiddag och duschade i lugn och ro... Fast Isabelle badade med en massa bubbel, hon kan bada hur länge som helst, ett badkar är ett måste dit vi flyttar sen.. När det nu blir, här kan man ju inte bo!!!

Sen tog vi en tripp till Ikea och hittade lite kul.. En sänghimmel och nytt spjälskydd till Hannes och en förvaringskorg till hans leksaker. Hittade åxå nya gardiner till vårt sovrum :) Blev i någon rosa färg, kanske inte precis vad jag var ute efter men blev såå mkt bättre nu än innan. Nu vet jag iaf vad jag ska köpa för nya sängbordslampor nästa gång man åker dit :) Rummet blev iaf kanon om jag får säga det själv ;)

Efter Ikea hoppade vi in på City Gross och handlade lite som saknades hemma, mjölk, blöjor m.m
Hemma lagade mannen mat ( Idag igen ;) ) Blev klyftpotatis och ryggbiff, riktigt gott var det. Sen lite kaffe och fika och jordgubbar med mjölk.

Hannes sover, Isabelle ligger i sängen men tror inte hon har däckat än :P
Jag och älsk ska se en film, Farsan tro jag det blir ikväll...
Igår såg vi Alice i underlandet.. Lr Fredrik gjorde iaf, jag har en förmåga att somna jämt när vi ser film :P
Ska se slutet nån annan dag/kväll när tid finnes..

Häromkvällen såg vi ( Fredrik :P ) Shutter Island... Trodde den skulle va riktigt bra men fyy så kass :( Där ska jag inte ens engagera mig att se slutet.

Ska se om jag hinner damma av i sovrummet me nu innan han får igång filmen här..

Kram på er alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0