Mkt fart å fläng :)

Japps, det har det varit.. Hmm, ska försöka komma ihåg lite iaf :P

Fredag: Blev en lång dag på stan med Lotta, hennes Alexander och min lilla prins :) Mkt trevligt :)
På kvällen åkte vi ( Jag, Fredde, Hannes och Carro ) till travet. Vi satt uppe i VIPen och fick gratis mat, dricka och fika, sånt tycker vi om :) Jag slapp laga mat och vi slapp betala me! Yey !!!


Lördagen var vi bortbjudna till svärfar på middag, slapp laga mat då me :)
Blev en heldag på Öland.
Usch, körde från Borgholm och hem å jag hade så ont när jag kom fram.. Verkar som att jag fått nån typ av ichias (stava) i vänsterbenet, inget kul alls kan jag säga, kan knappt sitta, stå lr ligga..
Fredde å lilleman gick upp, jag körde vidare till maxi å handlade lite..

Söndag var det mors dag. Jag hämtade Isabelle tidigare.. vid 12-tiden ungefär, vi åkte och handlade blomma till mamma och lite dricka till maten. Lagade mat och mamma och Jens kom precis i tid till det var klart..Timing :)
Isabelle och Hannes fick en massa fina kläder som mamma köpt till dom.

Måndag hände inget alls.. tog det bara lugnt å mös hemma med barnen.

Tisdag och onsdag passade jag på att rensa ett par lådor med krukor och köksskåpet när Isabelle var på dagis.

Idag (Torsdag) har jag och Sofie varit i Lindsdal med barnen och kikat i en secondhand butik med barnkläder.
Hittade en svart klänning till Isabelle och en riktigt snygg kjol me.
Blev en sväng på modehuset där jag fyndade två par shorts till Hannes för billig peng.

Ikväll har vi varit på dagis och haft sommaravslutning. Det blev grillning, barnen sjöng för oss och sen fick fröknarna presenter...
Det är ju inte klokt vad tiden går.. Nu slutar Busan min dagis och börjar på 6-års... Vart har dom 6 åren tagit vägen???

Nu blir det en lååång dusch för min del och sen försöka komma i säng tidigt, sov inte så mkt inatt.
Imorrn blir det ut å fara igen..

Natt natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0