Midsommar :)

Midsommarafton ( igår ) firades hemma hos svärmor i Borgholm.
Då firade vi samtidigt hennes födelsedag då de var i Tunisien på den "riktiga" födelsedagen.
Vi köpte henne en crosstrainer i present som hon hade önskat och hon blev glad :)
Jag fick ett fint armband av henne hon hade köpt åt mig i Tunisien :) Tack

Var väl där runt 12, 12.30...
En stund efter vi kommit dit blev det midsommarmat, jättegott..
Efter blev det kaffe och tårta.. Och ett glas vin ;)

Lite "matpaus" ute på gården, Hannes hade det mysigt och låg på en filt i skuggan och skrattade och busade.
Freddes syrra badade i poolen... hade jag inte gjort om jag så fick betalt.... SVINKALLT var det!!!!

Lite senare blev det grillat med potatisgratäng och sallad, sååå gott!

Åkte hemåt igen vid 20.30 ungefär och tog det lungt hemma resten av kvällen.


Idag åkte Fredde till sin far och mekade bil, han kommer väl snart hem tror jag.
En stund efter att han åkt kom min mamma och hennes man förbi en snabbis, de hade sovit hos min morbror och skulle hem till sitt igen..

Jag har hunnit tvätta lite och hänga in lite kläder me, sen tog jag och Hannes en promenad till affären.
Skulle köpa honungsmelon men den var slut.. Fick bli Galia ist... Och lufttorkad skinka.. Det e ju bara såå gott..
Gick hem till Yvonne och fikade på det jag handlat och kaffe såklart, Lovisa var där me :)

Nu har lilleman somnat och jag ska vattna blommorna för andra gången idag. Solen steker på sådant här på eftermiddag/kväll...
Vi funderar på att möblera om i sovrummet me ikväll, får se vad mannen min säger när han dyker upp!?!

Måste åxå fixa till lite i Isabelles rum innan hon kommer hem imorrn :)
Ska bli så skönt att ha henne hemma igen, hon ringde för en stund sen och önskade mig en glad midsommar, hur glad blir man inte då!?! JÄTTEGLAD!!! Min lilla gosing <3

Nähä, nu får jag väl sätta lite fart här så jag hinner nåt... Kaffe blir det nog me :)

Kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0