Fii Faan för räkningar och tandläkaren >_<

Ja usch.. Man ser att pengarna kommit in på kontot men mer e det faan inte.. Betala räkningarna så e dem slut direkt igen...
Ok, inte riktigt såå illa kanske.. men det känns så,
har ju shoppat en del saker till Hannes och vi kan storhandla och åka iväg lite..
Meen, det e ju sommar, det e nu man vill ha oändligt med pengar så man kan hitta på en massa skoj med familjen och vänner...

Familj ska vi träffa på lördag då vi tar en tripp till mamma och C/O.. Lillebror fyller 18!!!
Det e ju heeelt sjukt... Han var ju nyss 8 år lillgrabben :P

Seg dag blev det idag.. Och människan som skulle komma och kolla på vagnen kommer imorrn ist *morr*
Som att vi inte har annat att göra när vi väl ha semester alla tillsammans!!!
Fredde åker in och visar den och förhoppningsvis säljer den..
Blir det fint väder imorrn funderar jag på att packa en picnickorg under tiden han är borta och sen tar vi oss till Skälby när han kommer hem igen. Titta på djuren, leker och fikar..
Kanske min farmor och farfar vill följa med!?!

Hmm, kanske e dags att göra de där minipizzorna då ;)

Har varit hundvakt i ca 30 min me :) Vännen min hade besiktning på hennes lägenhet här idag, hon ska ju bli citytjej min babe så nu lämnar hon mig här :P

Efter middagen blev det dags att köra till stan, tid hos tandläkaren.. bläääää
Men det gick bra iaf, men HATAR verkligen nålar.
Nu håller bedövningen på att släppa så nu blir det lite ostbågar till tv:n, ska se Medium..
Såå fast i "spökhistorier" ;) Aj aj... Nu dreglar jag me.. Haha!!
Hoppas ostbågarna hjälper mot mitt dreglande :P


Nattis alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0