Vart tog solen vägen?

Typiskt, så e det väl alltid...
Som småbarnsförälder har man knappt nån tid åt sig själv. Idag var en planerad soldag men where the F*ck is the sun???
Jaja, har en del tvätt att vika så dagen är väl räddad iaf :(

Igår blev det en soft förmiddag som det brukas här hemma, lite mer tvättning osv.
Runt kl 13 kom min farmor och farfar på kaffe, trevligt, de stannade ett bra tag, kanske till 15.30-16??
Vi pratade om allt och ingenting, bad också farmor att lägga upp en klänning till mig som var alldeles för lång och det skulle hon göra :) Tack!

När de hade åkt packade vi in oss i bilen och åkte bort till Modehuset på jakt efter kläder till Hannes och oss.
Hittade lite iaf.. Till Hannes hittade vi en basic grå body och två basic mysbyxor, gråa och svarta. En blå pikétröja och ett randigt set med body och byxa. Tycker setet är såå mysigt, det ska han få på sig sen när han vaknar, han somnade för en stund sen.. Slänger in en bild senare!!

Ok, ska ut på nätet och beställa en sak tänkte jag.
Jag hatar att raka benen.. det tar tid, är tråkigt och man får göra det kanske tre ggr i veckan.
Finns roligare saker att göra än så tycker jag..
Hittade nån grej på tv:n som man kan ta bort hår, släta till huden osv...
Hittar den inte just nu men ska ta fram en bild så ni får se vad det är.
Tänkte iaf beställa en sån och prova....
Blir väl ett senare inlägg vad jag tycker om den..

Ska kolla lite barnkläder me, se om det finns nåt fint att beställa..

Nu ska jag ta lite mer kaffe och försöka pilla i mig lite frukost, är ingen frukostmänniska men måste äta annars mår jag skit sen.. Jobbigt det där..

Ha dè..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0