Vaaarmt!!!

Usch så varmt det har varit idag.. Har inte gjort mkt idag, blev ett par maskiner tvätt och lite plock..
Egentligen fel att klaga nu när sommaren är här men när det blir för jäkla varmt så är det fann inte skönt alls..
Lilleman har varit så grinig idag för värmen, han svettas ju som bara den han me stackaren.. När han inte grinar sover han mest..
Min lilla äskling kom hem från sin pappa idag, de hade varit på Öland och badat.
Låter skönt, hade jag me velat göra men jag känner mig själv.. Jag e sån badkruka så jag hade inte gått i vattnet iaf om vi åkt till stranden :P

Nu sover barnen och jag ska nog slänga ihop en kladdkaka sen blir det nog första Twilight filmen.
Inte sett nån av dom faktiskt så det måste göras nu :)

Imorrn kommer mamma och C/O så Isabelle ska me dom på marknad en runda.
Jag ska till BVC med lilleman, han ska få två vaccinsprutor stackaren.
Inget kul att gå på marknad med han sen om han får feber och blir gnällig så vi åker hem efter och inväntar de andra..

Nu blir det bakning och en dusch till..

Bye bye

Kommentarer
Postat av: sofie

underbart med värme men i lagom doss, håller med dig! igår måndag va det för varmt. hoppas fläkten hjälper er lite i allafall.



kram sofie

2010-07-12 @ 10:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0