Tisdag kväll...

Hmm, ja, tvätten är vikt iaf ;)
Älskling började rya i vardagsrummet å möblera å storstäda innan.. Duktig han e :)
Slänger ut vår matta nu så e på jakt efter en ny..
Middag lagade han idag me..

På kvällen kom syster och hennes kille på kaffe och bebisprat, hon ville checka av lite ifall de hade glömt nåt viktigt tills bebis kommer.. Men det verkade va lugnt..
Sa att hon kanske skulle tänka på att packa BB-väskan i dagarna, det man kan packa innan iaf..
Många i släkten som föder för tidigt så lika bra att va förberedd.
Båda mina barn e ju för tidigt födda, liksom jag och syster..

Har hittat lite kläder till Hannes på Ellos.. Men ska sova på saken.. Å får väl fråga vad Fredde tycker om kläderna me :P
Hittar däremot inget till Isabelle jag fastnar för, men då får ju vi tjejer en anledning att kolla stan nån dag ;)

Inte heller hunnit kolla den där apparaten jag ska beställa så som vi grejat här hemma idag..
Men ska kika på det imorrn..

Nu blir det lite film för oss, Hannes sover så gott nu. Och det ska jag me göra.. HELA natten ;)


Natt natt alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0