Tidig morgon

Fick snällt vakna vid kl 6 imorse, gick upp 40 min senare då jag hade en väldigt pigg liten kille..
Han var vaken knappt en timme sen somnade han igen, jag gjorde mig iordning och tog lite frukost.
Sen tog vi bilen och åkte ut till Linda.
Filippa och Hannes pratade med varandra och skrattade, de var så söta :)
Fick kaffe och tårta och en massa prat såklart ;)
Skulle åka hemåt, fick tag på Carro så tog en sväng dit me :)
Lite till kaffe, aldrig fel :P
Sen åkte vi hem iaf och fixade lite, Hannes sov i bilstolen och när jag lyfte över han till sängen.
Jag startade en maskin tvätt och Fredde lagade mat, blev crepés idag :)

Vi funderade lite på vart vi skulle hänga hans hoppgunga då vi bara har sunkiga plastlister i vår lägenhet..
Blev en krok i taket men då nådde han ju inte ner till golvet :/
Haha, Fredde fick en smart (!?!) idé och drog dit vårt vardagsrumsbord :P
Kul hade vår lille prins iaf, en liten stund då det inte får bli för jobbigt för ryggen och under övervakning av oss såklart...

Nu sover bebis och snart jag me, ska lägga mig och slökolla lite på tv hade jag tänkt.
Imorrn kanske det blir att åka med syrran en sväng och kolla tapeter till hennes lägenhet.
Vi har gjort en intresseanmälan på en 4:a i stan.. lr stan och stan.. Men Malmen.. Tillräckligt stan för min del :)
Å nära min Lotta :) Får vi den Lotta får du inte lämna stan, då kidnappar jag dig :P



Lite dålig bild men han hade kul iaf :) Min sötfis....


Nä, nu blir det läggdags här          Pöss

Kommentarer
Postat av: Lotta

=O

Inte kidnappa mej!!



Hannes verka ha riktigt skoj =)

2010-07-19 @ 22:36:39
URL: http://lottispotta.blogg.se/
Postat av: sofie

hej nettis:)



ja, lilleman ser ut att ha kalasroligt, så sööt:)

smart lösning med bordet ,) man får använda sin kreativitet när man har småfolk i familjen thihi..

bara det fungerar så är det ju bra eller hur :)



spännande med lägenheten:)) va ligger malmen nu igen?



massa kramar Sofie

2010-07-20 @ 08:10:26
URL: http://lillshitis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det blev ju kanon, vilken sötis :-)

2010-07-20 @ 09:25:26
Postat av: Nettan

Sofie: Lägenheten ligger bredvid badhuset, området efter, mot stan så att säga :)

2010-07-20 @ 11:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0