Storhandling, matlagning och Summer Glow

Sovit som en gris inatt :P
Gick upp 10.30... Det behövde jag!!
Åkte senare iväg till Maxi oxh storhandlade, Hannes fick sitta i selen på mig idag när vi var i affären.
Brukar ställa bilstolen på kundvagnen men han har börjat protestera mot det nu, e ju mkt roligare att va uppe och kunna titta på allt.

Väl hemma igen lagade Fredde maten..IGEN ;) Bortskämd jag blir.. I like ;)
Det blev pasta carbonara idag.

Nu har jag även beställt den där Dermaseta.. Hoppas den är nåt att ha.




Just det, filmen vi såg igår blev denna:



Inglourius bastards!!

Helt ok film faktiskt.. Inget WOW men ingen SUCK heller..

Ska in och prova min nya bodylotion nu..
Blev denna och hoppas på resultat till mina bleka ben :P

Dove Summer Glow + SPF 15

Sen blir det väl sängen tror jag, börjar bli seg nu och jag som ska upp med prinsen inatt.


Ha det gott alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0