Städning, besök x 2 och Ikea (Igen)

Puh, hann inte all städning men mkt :)

Pappa och Anne hann förbi en snabbis.. Trevligt trevligt :)
Och så kom Lotta och Alexander på fika, mkt trevligt :)
De var rätt nöjda med tillvaron tills de blev trötta.. sov en stund båda två.
Blev mkt prat och kaffe :)
Lite rulltårta fick vi i oss me ;)

Efter de åkt hem åkte vi till Ikea idag igen..
Hade inte måtten på fönsterna igår, typiskt!!
Så idag inhandlade vi mörkläggningsgardiner till båda sovrummen, Fredde satte upp den i vårt sovrum ikväll så man kan väl alltid hoppas att Hannes sover liiite längre än till kl 6 imorrn iaf :P
Isabelles kan vi ju sätta upp vilken dag som helst innan söndag så det är ju ingen brådska.
Köpte en filt till vagnen me, lite mjukare att ligga på än den tunna vi har nu.

På vägen hem köpte vi kinamat, ingen av oss som orkade laga mat ikväll och hungriga var vi.
Grejat lite hela kvällen typ och har en maskin tvätt igång.

Imorrn blir det Kalmar marknad och bara kika läget lite, ev marknadsgodis men inget behov av all den andra skiten som säljs där.. Men alltid kul att kolla ;)
Går ev ner på hm och kollar en "gubbkeps" till Hannes... Velat ha en sån länge nu men inte hittat nån..
Så hade min Lotta köpt en sån, så fin den va... Fick tillåtelse att köpa en jag me :P

Måste köpa mer välling imorrn me tror jag så det får bli på vägen hem..

Nu ska jag kika på Medium på tv:n sen försöka somna tidigare än vad det blivit de senaste nätterna.

Sov gott alla :) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0