Sovmorgon och öland

Jaa, sov till 11 idag, såå skönt och behövligt.
Upp och tog en dusch och gjorde oss iordning och stack till Öland.
Åkte hem till svärmor och tjejerna hoppade i poolen direkt :)
De hade jätteskoj och plaskade runt och jagade varandra.
Vi fick lite mat framåt eftermiddagen och fika på det :)
Tjejerna hoppade i poolen för tredje gången efter maten..
Sen var det dags att åka hem igen, Isabelle skulle till sin pappa och hon har dagis imorrn så inte bra om hon lägger sig för sent..
Sen åkte vi hem och lekte med Hannes en stund och han fick sig ett bad me.
Nu sover han och jag ska ta mig en glass innan läggdags, trött ikväll även att jag fick sovmorgon..
Älskling har diskat och fixat i köket, skönt att jag inte har den högen att se imorrn när vi går upp :P

Night ya ´all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0