Solning och grillning hos svärmor

Ja, hade inget planerat idag så blev en tur till svärmor som sagt..
Satte oss på en filt på baksidan med parasoll över såklart och lekte lite med Hannes..
Fredde badade i poolen med sin lillasyster.
Efter en stund somnade prins och jag passade på att njuta lite i solen :)
Är ju inte jättemånga tillfällen man får till det..
På kvällen blev det lite grillat, så gott.
Innan vi åkte lekte jag lite med mitt smink, kände för lite "mer" idag än vad jag normalt brukar ha :P












Mammas fina lilla troll <3



Nu blir det snart till att däcka i sängen, ganska trött nu..

Får se vad som händer imorrn..

Ha det fint

Kommentarer
Postat av: sofie

hej min vän:) så fina kort på er <3

låter som ni haft en mysig dag på ön.



Kramar från soffan

2010-07-09 @ 23:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0