Shopping, sol och bad.




Drog över till Öland vid 11-tiden, hämtade upp Carro först.
Skulle till pappa och Anne vid husvagnen men de var inte hemma, de var nere på södra Öland och kikade så vi tog en shoppingrunda på köpstaden ist.
Hittade till Isabelle:

1 klänning med tröja i
1 Tshirt med Kitty på
1 par rosa leggings
3 par jeans

Till Hannes:

2 pyjamaser


Isabelle köpte även:

1 pennskrin
Pennor
Suddisar
Pennvässare
Klistermärken

Hon betalade själv för sina pengar hon fick av morfar igår som skulle gå till skolsaker, nu är det bara en väska kvar att hitta :)


Hittade inget till  mig själv, fast letade iofs inte heller...
Får vänta med att handla till mig, det kommer hända lite nu som ska ha råd till...
Blir sannolikt cirkus på torsdag lr fredag, Ölands djurpark på lördag, Släktkalas på söndag och High Chapparall v.32...
Fullsmockat schema känns det som men kul att man kan hitta på lite när man är ledig som sagt :)

Efter vi shoppat färdigt så käkade vi på restaurangen där me, tog dagens bestående av raggisar, fläsk och lingon som ju e sååå gott. Både jag och Isabelle älskar det.

Sen åkte vi ner till husvagnen och väntade, tog en glass och väntade lite till...
Orkade inte vänta längre så körde hem en snabbis och körde hem Carro..
Isabelle bytte kläder och så ringer morfar och säger att dom e hemma så blir att vi åker över bron igen :P
Isabelle har ju väntat på att få bada heeeela dagen och vad gör man inte för sina barn ;)

Två ggr hann de med att bada och sen blev det lite fika me :)
Sanna och Jonny och vovvs kom dit me...

Orkar inte lägga in bilder nu men slänger in dem imorrn förmiddag nån gång...
Blir väl ett par badbilder och på de nya kläderna :)

Ska försöka göra lite nytta innan jag somnar och passa på att förbereda kaffet tills imorrn.
Det hade jag förresten glömt att göra igårkväll, kom på det inatt när jag gjorde välling till Hannes så fixade med det inatt me :P Haha


Sov gott alla, Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0