Seg torsdag

Gick väl upp vid 8 idag, Hannes var så glad när han vaknade, både han och jag har sovit bättre inatt men jag kände mig helt lost när vi gick upp. Går inte så bra att ta igen förlorad sömn..
Han var vaken en liten sund, mindre än vad han brukar va.
Gjorde iordning Isabelle som stack och badade med en kompis+familj.
Hannes har sovit nästan hela dagen men oroligt, man har inte kunna gjort klart nåt utan att han vaknar till grinar lite.
Gjorde en lätt middag idag, det blev vofflor :)

När Fredde åkte till Öland så gick vi bort till Sanna (Isabelle cyklade).
Fick lite fika och kollade hur mkt tapet hon ska köpa till kök och vardagsrum.
Efter ett tag blev Hannes grinig igen så vi traskade hemåt.

Han har varit rejält grinig ikväll me, stackaren så jobbigt det är med denna eventuella tandsprickning.
Men alla "symtom" stämmer så förhoppningsvis kommer den snart upp så han inte får ont längre...
Ett tag iaf, tills nästa kommer..

Busan har somnat och prins ligger i soffan och sover, ska lägga in han i sin säng och sen ska jag me lägga mig, fastnat i en film men får slökolla på den i sovrummet.. Behöver sömn nu..
Så god natt alla som får sova, jag hoppas på ett par timmar iaf ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0