Seg dag

Har inte gjort alltför mkt idag och det blev inget skälby..
Fredde sålde vagen vid 12-tiden, sen gjorde jag och Isabelle minipizzor..
Isabelle rensade klart bland hennes kläder och jag rensade bland Hannes kläder.
Ungarna växer ju som ogräs!!! Båda behöver både nya tröjor och byxor nu :/

Fredde gjorde lite plättar till middag sen åkte vi in till stan å lyssnade lite på musiken på Larmtorget.
Efter en stund blev Isabelle trött så vi åkte hem igen, väl hemma har hon varit vaken lääänge, iaf till 22.30, nu har det varit tyst en stund så hoppas hon sover nu.

Imorrn blir det väl en sväng till Algutsrums marknad tror jag, mamma ringde och ville att jag skulle köpa lite godis till henne då vi ska till dom på lördag.
Imorrn eftermiddag/kväll blir det lite kalas hos familjen Egonsson/Johansson, Sandra fyller ju 1 år.
Vad tiden går snabbt, känns som det inte var längesen vi var hos dom i Halmstad och hon bara var ett par månader.

Båda barnen ska bada imorrn me så de är fina till på lördag och sen blir det lite packande på kvällen...
Vi ska ju bara dit över dagen men det kan behövas lite ombyten och badkläder m.m, åker ganska tidigt och åker hem sent. Det ska visst bli jättevarmt på lördag så man får väl försöka åka när det e relativt svalt i bilen.

Nu säger jag godnatt iaf, hoppas få ett par timmars sömn innan lilleman vaknar.

Night night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0