Seg dag med en grinig bebis och en 6-årig brud med attityd!!!




Får väl börja med att Hannes var snäll inatt och imorse, fick sova till 9.45 :) YEY
Gick upp och hörde att Isabelle var vaken och kollade tv.
Vi käkade lite frukost och lekte lite..
När Hannes somnat duschade Isabelle och jag satte igång en maskin tvätt.
(Känns som det är det enda man gör, tycker jag skriver det jämt :P )

Hannes har varit grinig hela dagen när han inte har sovit, kan det va vädret???

Frågade Isabelle om hon ville ha korv med bröd till lunch.. Men det ville hon inte, hon ville bara ha macka.
Sa att hon inte fick det, tycker hon lever på mackor och det är varken bra för kroppen eller hennes tänder.
Hon blev sur å vad kläcker hon ur sig då??
Joo... - Sånt här behöver iaf jag inte lyssna på!! Vände på klacken och stängde in sig på sitt rum!!
Där stod jag med hakan i golvet ungefär...

Lyckades tillslut få i henne gröt.
När hon hade fått sin tallrik började Hannes grina igen, skrek å var ledsen som bara den.
Efter mkt om och men somnade han och jag fick värma min gröt i micron...

Fick nya HM-katalogen på posten idag :) *Lycka*
Hittade massa fint till barnen och ett par saker till mig.
Jag och Fredde ska kolla igenom den nu ikväll när barnen har somnat och få iväg en beställning me helst, så det inte tar slut :P

Lite bilder från igår:



Intressant med gräs ;)




Hannes nya pyjamas




Jeans till Isabelle




Isabelles klänning med tröja i..




Tröttfis idag på förmiddagen :)



Kommer bilder från i måndags me.

Nu blir det en dusch innan vi kollar i katalogen och nattar barnen :)

Puss puss











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0