Regnig slödag och lite shopping



Haha jaa, blev inte mkt gjort här idag.. Tog väl halva disken sen orkade jag inte mer :P
Har mest slöat framför tv:n och busat med Hannes när han har varit vaken.. Orkade ingenting!!!
Ändå var han snäll inatt och jag har sovit hyfsat bra.

Kände framåt eftermiddagen att jag var tvungen att komma ut lite så vi tog en tur till modehuset.
Hittade 5 bodys och en kofta till Hannes, inget av de var på rean tyvär men inte så dyrt iaf..
Däremot hittade jag en luvtröja till Isabelle på rean på Kappahl... Sen hade jag sms att jag hade 50 % på det.
Nice som faan, synd man inte hittade mer där...
Jag och Isabelle ska ta en eftermiddag nästa vecka och handla till henne, hon behöver nytt till skolan som sagt.
Och på dagarna lär vi va på Öland hos morfar hela tiden, ska bli såå skönt, bara hoppas det fina vädret kommer tillbaka.

Åkte hem efter en stund bara, var hungriga så det blev McDonalds idag.
Hannes somnade i bilen strax innan vi var hemma men när vi kom upp så skulle han inte sova mer.
Somnade för nån timme sen kanske..
Jag ska lägga mig me nu å kolla klart på filmen..
Mina ögon svider som faen me, gjort hela dagen >_<




Hannes i sin fina "gubbkeps" :)




Isabelles luvtröja



Hannes kofta



Hannes bodys







Nu blir det sängen.. Helt slut nu.. Sov gott alla

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0