Puh...

Vilken natt, eller morgon kanske man ska säga...
Hannes vaknar 04.40, jag går ut i köket och fixar mat, lägger han i min säng och han äter lite.
Sen börjar han fjompa med maten och vaknar och somnar till och från fram till 07.00 då det är dags att stiga upp.
Så inte mycket sömn för mig inatt inte. Och jag e såå trött!!!

Vi gör oss iordning och åker till läkaren på förmiddagen för att kolla Hannes eksem.
Vi ska fortsätta smörja med de två salvor vi har nu men ännu oftare, det är ett heltidsjobb.
Men vi behövde ingen starkare salva iaf som tur va.

På hemvägen åkte vi förbi netto och handlade ett par saker och mötte Yvonne, vi tog bilen hem och efter hon cyklat hem kom hon bort på en kaffe, efter det somnade min lilla fis och Isabelle skulle spela lite.

Lagade mina biffar i svampsås idag :)
Men usch så varmt det var att stå vid spisen..
Efter middag blev det en promenad till ica och handla lite..

Hannes somnade i knät på mig sen borstade vi tänderna på Isabelle och hon la sig.
Efter en stund vaknade han igen och skrek som bara den, en lång stund på kvällen coh var bara nöjd när han fick "tugga" på våra fingrar, varken napp eller mat ville han ha stackaren.
Efter ett bra tag somnade han och nu la Fredde in han i sin säng, hoppas han kan sova gott ett tag iaf.
Så jag me får sova lite, ska lägga mig jag me nu..

Puss och kram alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0