Mysig lördag med glass på stan och tacos med goda vänner :)

Ska se om jag kan göra en snabb summering av dagen :P
Det blev en tur till stan, skulle kolla om det där Pet Shop huset Isabelle har sparat till sålänge nu.
Kollade på Oj Toy men det fanns inte där, inte heller den stora kaninen man kan måla på som hon vill ha.
Vi mötte upp Sofie, Jens och Sandra och tog en glass i hamnen, så gott med glass i värmen.
Vi åkte vidare till City Gross där vi visste att Isabelles hus iaf har funnits.. Och det fanns kvar så det blev ett sånt, hoppas hon blir glad imorrn när hon kommer hem min lilla prinsessa. Men det kan jag nästan slå vad om :P

Bestämde där att vi skulle ha tacos till middag idag, var längesen nu då jag har varit rejält trött på det.
Bjöd hem Sofie och C/O me och hade en jättetrevlig kväll med go mat, kaffe, jordgubbar och Pepino.
Hade lite disco med barnen och Hannes musikskiva :) De hade jättekul och diggade, dansade och Sandra headbangade :P Lilla söta stumpan :) Hannes skulle stå och hoppa för fullt, mammas <3 ....

Lilleman somnade för en stund sen så nu ska vi försöka se en film, ingen aning om vad den heter men den skulle va läskig :S  Tur det är min natt att sova, annars hade jag aldrig vågat gå upp och göra mat inatt om den nu är så läskig :P

Imorrn blir det lite plock i Isabelles rum innan hon kommer och Lilleman ska bada. Så skönt att få hem hjärtat imorrn igen, saknat henne såå..

Nu blir det att bänka sig i soffan och dra upp fötterna från golvet :P
Natt natt alla :)

Kommentarer
Postat av: Sofie



Ja de dansade på ordentligt våra små hjärtan ,)

såååååå söta!!!

Tack för en mkt trevlig och mysig dag:)

Sandra somnade snabbt efter att vi gick och de är ju så udnerbart kvällsväder så vi tog en tripp längs standen hem. så härligt.



kramar om

2010-07-10 @ 22:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0