Moln???

Lilleman vaknade vid kl 6 idag me men lyckade somna om en stund iaf.. Gick väl upp halv åtta lr nåt.
Var vaken en stund, lekte och busade, åt lite sen somnade igen... En microsömn typ, inte länge han sov.
Men blev grinig efter bara en stund igen, visste väl att han inte hade sovit klart.. Men ingenting dög, inte ligga i sängen, soffan, filten på golvet, famnen... INGET!!!
Vi la oss i Freddes säng och han låg och pillade på mitt halsband.. Tills han somnade. Så söt :)
Nu har jag hunnit göra mig iordning iaf, ska packa skötväskan sen e vi färdiga.
Blir lite farande med syster idag, flygger, babyproffsen och ikea.. sen får vi se vad mer som händer..
Har några småsaker jag ska handla bara..

Se u later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0