Lite bilder från dagen...



Isabelle åker karusell på Algutsrum marknad och hoppar "bungyjump" på studsmatta..
Och gör volter i luften me :)



Ja, kul hade hon iaf :) Som sagt, Algutsrum marknad blev det idag.. Hittade lite smått och gott..
Marknadsgodis till oss och till mamma, nu blir hon glad imorrn :)
En "scarfmössa" (??) till Hannes och ballong och karuseller till Isabelle.

Varmt som faen var det och snyggaste :P brännan har jag fått HAHA.. Illröd på axlar, nacke och bröst!!!
Hoppas det lägger sig lite inatt.

När vi kom hem tog Isabelle en dusch och så åt vi lite, sen blev det iväg på kalas till Sandra som fyller 1 år imorrn :), kom väl hem runt 21 tiden sen, i säng med Isabelle och nu har lillprins somnat me.
Känns som jag har 1000 saker att göra tills vi åker imorrn morgon, packa badkläder och xtrakläder, blöjor, mat till Hannes och städa undan lite plock.. Komma ihåg det som hänger på tvättsträcket ute på balkongen vi ska ha med oss, komma ihåg godiset i kylen till mamma och att vatnna blommorna innan vi sticker me.. E ju alltid NÅT man glömmer :P

Jaja, får ta en vända i alla rum å kika vad som ska ner i väskan..
Som sagt, imorrn åker vi till mamma och C/O och firar lillebror som blir 18.
Har tänkt åka vid 8, 9-tiden så hoppas att det e relativt svalt i bilen då iaf..
Fick till mig en bra deal iaf, Fredde tar Hannes inatt, jag kör dit på morgonen så han kan sova i bilen, han kör hem sent på kvällen så kan jag ta ett glas vin med mamma på kalaset :)  Thats what I call a great deal!!!!! :) :) :)

Nu ska jag väl sätta igång och gå igenom packningen så man slipper stressa med det imorrn..

Ha en skön helg alla, det ska jag ha :)

natt natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0