Jobbig natt men förbannat varm och trevlig dag

Tröööött var jag imorse, vi låg i sängen till strax innan 9 tror jag.
Hannes har bråkat med mig sen 23.40 igårkväll..Han skulle äta då.. Åt lite, sov lite, vred å vände på sig, åt lite till, sov lite till, gnällde och hade sig hela natten *suck*

Först var han skitglad när vi gick upp så busade en stund och efter ett tag skulle han ha mat.. Sen blev han skitgrinig igen men somnade tillslut. Då hann jag göra mig iordning lite iaf..
Tog bilen bort till coop och mötte upp Sanna och Jonny och fortsatte bort till Lotta.
Parkerade vid henne då man hade misstankar på att det var rätt fullt i stan och så promenerade vi den biten in ist.
Hannes somnade rätt snabbt i vagnen när vi börjat gå.

Gick ner på HM och hittade "gubbkepsen" :)
Köpte 2 st, en i storlek han har nu och en större till hösten om det inte blir för kallt.
Hittade en klänning till Isabelle me.
Var inte mkt sommarkläder kvar tycker jag.. Men snart kommer höstkläderna in (undrar när?)
Funderar på att sticka in själv med Isabelle nästa vecka och kika lite, hon behöver nya höstkläder nu till skolan börjar och skolsaker ska vi köpa me.
Det får bli en mysig mamma-dotter-shoppingdag :)

Gick vidare in på marknaden, inte mkt att ha men alltid lika kul att kolla ;)
Köpte mitt marknadsgodis iaf.
Typ halv tre gick vi till bilen igen och packade in oss. Körde bort till dagis för att hämta Isabelle.
Nä, det är inte min vecka att ha henne men kompisen Casper fyller år idag så det blev lite kalas där med tårta, kaffe och barnen badade och lekte.
Lite senare kom hennes pappa och hämtade henne.

Sen kom Fredde och Hannes och hämtade mig, de hade kört omkring lite och kollat.
In på Ica innan de stängde och köpte välling sen hem.

La Hannes i hans säng när han hade ätit för han var trött å gnodde sig i ögonen.
Haha Tji fick jag/vi för han snurrade omkring där inne och sen började han busa så fort man skulle kolla till han :P Sötnöten

Tror han har somnat nu, e tyst iaf...
Bild på han med kepsen kommer imorrn :)

Ska göra lite nytta sen lägga mig, klockan går...

Natt natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0