Igår och idag.

Blev inga biffar igår, vi tog lite smörgåsar och kräm.
Kvällen slutade med andra twilight filmen, bättre än ettan iaf tyckte jag.

Idag kom farmor förbi med min klänning hon hade lagt upp åt mig. Så snäll :)
Sen packade jag in grejer och barn in i bilen, hämtade upp syster yster och begav oss till stranden.
Satt i skuggan och det fläcktade så skönt. Isabelle den lilla sjöjungfrun bytte om å sprang ner till vattnet direkt och plockade snäckor.
Sen fick hon med sig moster ner i vattnet me, jag badar ju inte... För kallt :P Haha

Lilleman somnade en snabbis. Efter ett par timmar åkte vi hem igen, Isabelle skadade knät på nån sten lr nåt.
Sen skulle hon öppna sin och Hannes bildörr och gick då in i en taggbuske å rispade upp lite på tummen, ont gjorde det iaf för hon blev ledsen och grät igen stackaren.

På väg hem hämtade jag mitt paket som kommit men det blir att skicka tillbaka det.. Orkar inte skriva varför nu.
Släppte av Sanna hos sig och körde hem igen. Hemma tog lilleman lite mat sen somnade han, då blev det mat till mig och busan. Äggröra med bacon och tomater bredvid blev det idag..

Ett tag efter Fredde kom hem så fick vi besök av Patrik och Petra, tog lite kaffe och pratade.
Nu blir det en dusch sen slappa framför tv:n, upp imorrn och ska till läkaren med Hannes så de får kolla hans eksem. Ska lägga busan nu me innan duschen...

Ha det fint alla.. kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0