hemma igen

E helt slut... Och hungrig!!! Vad ska man ha att äta idag då??
Blev lite inhandlat idag..
Först åkte vi till Flygger med syster och köpte tapeter till hennes kök.
Gick till Baby Comfort och där blev det en doseringsburk för välling och ny nagelsax, den gamla har blivit alldeles för slö nu, den har funkat jättebra sen Isabelle var liten bebis och jag tycker om den då den är lite böjd på slutet..
Hittar inga böjda saxar nånstans så det fick bli en vanlig rak, måste ju ha nån..

Gick sen upp till Oj Toy då Sanna skulle hamyggnät till sin vagn.
Jag kikade lite på en skötväska jag velat ha.. Lr den ser mer ut som en påse..
Men såg sen en annan de sålde för 298 nu å den hade kostat över 700 kr...
En "vanlig" enkel brun väska, påminner lite om den vi har nu men såå mkt större inuti :)
Man behöver ju inte ha den överfull bara om man ska på stan men alla Hannes saker kommer få plats i den när vi ska iväg på tex. High Chapparall.. Kläder, blöjor, mat och leksaker!!! Perfect ;)

Visade Sanna, hon tyckte me om den så blev en sån för henne me.
Hon hittade en babysitter me.. Men va egentligen onödiga pengar för henne tyckte jag på då Hannes inte använder sin längre så kan dom låna den.

Sen begav vi oss ut till Ikea, blev lite babysaker som Sanna köpte.. Jag hittade inte mk, 2 set med olika mått.. Dl osv.. En ring/skallra till Hannes och en påse han kan ha sina nappar i :)

Nu e vi hemma å fisen sover lite sen går vi nog bort till Berga och handlar lite frukostsaker och mat.




Hannes fina skallra :)




Napp påsen





Fina skötväskan :)


Nu ska vi handla lite... bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0