Gaah...

Såg en sak idag som jag blev lite irriterad på........

Stör man sig på sin partners barn sen innan och mest låter irriterad på dom kanske man ska fundera på vad framtiden där kommer bli och om man ska stanna i den relationen !?!???????

Vad tycker ni????
Ska man va i en relation med nån och bara bry sig om sitt eget barn och bara skita i och irritera sig på den andras barn???????

Jag hade då aldrig accepterat det.
Funkar inte mitt barn med den jag träffar då e det bara bye bye till den killen!!!!
Mina barn betyder allt!!!
Tur att man har en sån omtänksam och förstående kille <3

Kommentarer
Postat av: sofie

bye bye me den killen hade jag me sagt!!



kramis:)

2010-07-23 @ 09:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0