Fyy..

Det är så varm att man mår illa, inget kul detta!!
Lilleman ligger bredvid fläkten och sover nu, isabelle skulle måla lite på datorn.

Runt 12 tiden kom mamma och C/O.. Isabelle följde med dom till Färjestadens marknad.
Jag och Hannes och moster Sanna åkte till BVC för Hannes vaccinationssprutor..
Jätteduktig va han och gnällde bara till lite vid andra sprutan, den första sa  han ingenting om.
Mammas duktiga kille <3

Isabelle kom hem med en klubba, en ballong och en portmonä man har runt halsen.. Där har hon nu sina pengar :)
Sötisen :)
Isabelle och Ida hade tagit sig ett dopp på Öland me och var en sväng hos min mormor på fika.

När mamma skulle åka så följde jag me isabelle ut igen, hon skulle visa att hon kunde cykla utan stödhjulen, gick jättebra som vanligt men dock e cykeln för liten nu, måste försöka hitta en ny till henne snart.

Hungrig e jag me men känner verkligen inte för att ställa mig vid spisen nu, får ta nåt lätt sålänge och äta middag senare ikväll, blev så sugen på biffar i svampsås.

Update later.. Ska lägga mig ner och dö ett tag :P

Ciao Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0