Utvilad... För en gångs skull :)



Godmorgon på er :)
Hannes var så duktig inatt och sov nonstop i sin egen säng till 4.30...
Sen en liten stund hos oss och vid 5.40 gick vi upp.. Jag och Hannes.
Fredde tar sig en välförtjänt sovmorgon, det kan han behöva..
Och Isabelle sover än, kors i taket, annars brukar hon trippa upp kl 6-6.30 på lediga dagar...
Skoldagar får man dra henne upp ur sängen... Men så brukar det väl va ;)
Hannes somnade nyss igen och jag ska ta mig lite kaffe, känner mig ganska utvilad för en gångs skull :)

Efter frukost sen ska Isabelle in i duschcen och sen åker vi en sväng till Sofie m. familj...
Ska också hinna packa ner resten i Isabelles rum innan hon åker till sin pappa i eftermiddag..

Annars idag blir det väl packning igen som gäller, skönt att ha så mycket som möjligt klart och bara ha det nödvändigaste framme... Det som packas ner sist blir att packa upp först, så är det ju..

Puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0