Snorhalt på vägarna och bilen lever sitt eget liv....


Fy, nu får det va nog!!!
Man kan ju knappt ta sig fram på vägarna, speciellt inte vid skolan :(
Igår när vi körde hem från Borgholm såg man knappt vägen, knappt spåren efter bilen framför..
Hua så äckligt det var!!!
Såg innan vi körde att fronten inte sitter som den ska på bilen heller och när vi skulle tanka fick vi först inte upp tanklocket.. Tillslut fick vi upp den med hjälp av snöret bak i bagageluckan...
MEN... Då gick den sönder  >_<
Så nu kan vi inte stänga den...
Och jag var ju tvungen att ha den bilen idag när jag skulle köra Isabelle till skolan och när jag ska hämta henne sen... Så Fredde får ta den nästa vecka när han jobbar och kolla på den..
Jag hoppas hoppas hoppas att vädret lugnar sig till nästa helg när vi flyttar, känns inte riktigt kul om det ska va sånt här skitväder..

Jaja, nu är jag och bebis hemma igen och han ligger i sängen och sover..
Jag ska ta mig lite kaffe och smörgås och sätta igång en maskin tvätt tror jag..

I eftermiddag ska vi åka och handla lite..
Så det räcker i helgen och veckan bara, storhandla gör vi efter vi flyttat, enklast så...
En vecka kvar sen slipper man skiten här... Ska upp med julpyntet direkt i huset :)

Hoppas den gatan är bättre plogad me, än vad det är här.. Här plogar dom småvägarna och INTE parkeringen eller där bilarna ska fram... Idioter!!!

Så fort vi är klara med denna lägenhet och lämnat den ifrån oss ska jag lägga ut bostadsbolagets namn...
Helt värdelösa!!!






Kommentarer
Postat av: Hanna Bergner

Ja bolagets namn tykker jag verkligen du ska lägga ut.. Usch vet hur du känner.. e så trött på dem här.. Letar oxå annan lägenhet å vill flytta så fort som möjligt..

2010-12-03 @ 10:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0