Mår så bra nu när vi har flyttat :)


Kan nog inte säga det tillräckligt många gånger... Så skönt att komma ut hit till huset och slippa skitlägenheten :)
Hinner inte riktigt med att skriva här, har lite fullt upp mest hela tiden nu med lådor som ska packas upp...
Det vi har fått ordning på nu är hallen iaf, det är skönt så man hittar jackor och vantar och allt annat man ska stressa med på mornarna..

I måndags var det lucia i Isabelles klass på morgonen, alla var så fina och duktiga och man blir ju så stolt över sitt barn, hon sjöng så fint och kunde alla texter :)

Tyvär finns ingen bild på henne i sin fina tomteklänning, det finns med de andra barnen bara så den lägger jag tyvär inte ut...

I tisdags var jag med henne och skolan i ishallen och åkte skridskor..
Haha, jag hade ju inte stått på ett par skridskor sen jag var liten så det var lite bambi för mig i början..
Men sen gick det ok iaf, Isabelle åkte ju bättre än mig och skrattade lite åt mig i början men hon går ju tredje terminen på skridskoskola så ;)  Det bjuder jag på..

Imorgon ska vi med lilleman till bvc och på fredag ska Isabelle till tandläkaren...

Nu får det strax bli sängen, så trött och får ju knappt sova om nätterna när man har en sparkandes bebis bredvid sig.. Nu får han faktiskt lära sig att sova i sin egen säng.. Pallar inte ha han i sängen när jag börjar jobba sen, är ju redan zombie på dagarna nu..






Natt natt


Puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0