Kamingrinden på plats och inget vatten...


Ja, äntligen har vi fått kamingrinden på plats :)
Igår ringde de och sa att vår 5 flex hade kommit så Fredde stack in till stan och hämtade den.
Väl hemma och uppe såg vi att den inte räckte :(
Han fick åka in imorse och köpa till 2 st sektioner men nu räcker den och sitter på plats, blev kanonbra :)
(Bild kommer Linda ;))

Linda ringde ett tag efter att jag vaknat och frågade om jag hört om vattnet...
-Nä, vadå??
Stor läcka i en huvudledning så allt vatten i Kalmar stängs av under morgonen..
Tur vi hann fylla några PET-flaskor och ett par hinkar ;)
Synd att jag inte hann att duscha bara :(
Men tack Linda för att du ringde så pass "tidigt" iaf :)

Vi gjorde en riktig helgfrukost med en massa gott pålägg och kokta ägg och kaffe med mera.
Sen har jag och Isabelle fixat det sista i hennes rum så nu är det snyggt där inne me och vi har knappt nåt kvar att greja me, så skönt.

Ska väl vika tvätten om den har torkat sen kommer Svärmor+ respektive på fika :)
Packa in de sista julklapparna kan jag göra me :)




Puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0